Mycket som ska göras...

Idag har det varit en lång dag!!
Det märks att det börjar bli sommarlov, det är massor med läxa som ska göras och det är fullt upp hela tiden.
Idag har det varit mycket skolarbete på skolan ( är så gott som klar med 4 kurser nu :p ) och sedan har jag hållt på med saker som ska göras hemma inför en mässa/marknad som jag och min klass ska på imorgon. Vi har ett UF-företag och vi ska då sälja uteplanteringar på en liten trädgårdsmässa på stora torget här i Övik imorgon, från 10 till 16.

Får se om jag tar några bilder så lägger jag upp de imorgonkväll =)

Ska bara kolla runt lite på internet och sedan äre gonatt, så jag orkar upp :p Vi ska vara där en timme innan och ställa upp allt och göra fint.
Hoppas verkligen att det blir bra väder så det kommer några kunder. Iaf uppehåll skulle vara bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0