2 November 2010

Heej!

Vilket mysigt väder i dag. Kallt, men det är ju det som är så mysigt - när man får ta på sig vinterjackan, mössan och tjockvantarna ;)

Som vanligt sitter jag här och äter frukost.. Har nyss kommit in i värmen efter en morgonrunda med Shakira, passade på att fota lite på gården oxå när jag ändå var ute. Det är ju så fint när marken och allt annat är täckt av frost!
Snart ska jag gå till min nyrensade garderob och se vad jag ska ha för kläder idag. Kände att jag hade kläder över allt så i söndags rensade jag bland alla mina kläder. Det blev en kasse med sommarkläder, en som ska slängas och en hög som ska ges bort, så nu ser man ju iaf vad man har för kläder! Innan var allt ett enda stort kaos av tyg..

Ska på stan en sväng med Olivia idag  =)
Har inte shoppat på säkert 2 månader, så nu jäklar! Är på sånt shoppinghumör så det är inte sant, hoppas bara att det finns nått roligt som passar mig i smaken. Lite rea skulle ju inte sitta fel heller. Då får man ju så mycket mer för pengarna ;)
Men det blir inte bara shopping. En fika på nått härligt cafe är oxå bestämmt!

Nu är det nog bäst att jag går och gör mig iordning, annars kommer jag att fastna här och glömma bort tiden så jag missar bussen. Inte kul.
Vi hörs när jag kommer hem! Kanske hinner lägga in ett litet inlägg på dagens smink eller så.. vi får se.
Kram så länge ♥



Just nu på Spotify: McFLY - Ultraviolet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0