3 November 2010

Heeeej! =)

Hinner inte skriva så mycket, måste göra mig klar inför ännu en dag på stan. Får sällskap av syster idag, eller egentligen är det väl jag som följer henne för jag ska nämligen vara barnvakt medan hon är hos arb.förmedlingen.
Funderar på att ta med mig barnen till biblioteket, tänkte det kunde vara mysigt! Det finns ju en liten lekhörna så där kommer nog Hugo att trivas medan jag och Cajsa förmodligen kommer att läsa böcker =)
Tänkte även ta med mig kameran. Har äntligen börja förstå mig på inställningarna på min kamera efter si så där 2-3 år... Så der är ju kul! (Brukar för det mesta använda mobilen nu eftersom den är mycket bättre... och har fler megapixlar)

Ja men då är det väl bästa att man kilar iväg och gör sig klar, ska förresten höra med pappa oxå om han kanske kan skjutsa in oss annars blir det bussen vid 12 som gäller. Vi ses när jag kommer hem!
I'll be back =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0