30 November 2010

Oj oj, nu är julen nära!! :D

Idag, den sista november 2010, så ska jag baaara ta det lugnt och mysa med vovarna =)
Men först blir den några timmar på skolan, men jag får se hur länge för jag har så himla ont i huvet idag.... Dessutom så är läraren på någon kurs så vi ska inte göra nått speciellt idag, blir kanske till att träna på att texta band eller nått sånt och då får man ju bara mer ont i huvet. För tänkt dig, 4-5 stycken som sitter med stinkande guldpennor i en litet rum - det känns! Ibland så säger till och med dem som går förbi klassrummet att det luktar.

Men nog om det, nu ska jag ta och lägga mig på sängen en stund och se om det känns bättre.
Vi hörs senareee! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0