Farmers Daughter

Snart är Crystal Bowersox debutalbum Farmers Daughter ute!
Releasedatumet är den 14 december, och ska då finnas både i butiker och på iTunes.
När eller om albumet kommer till Sverie vet jag inte men jag hoppas inom en snar framtid! För som jag har längtat!

Om du, precis som jag, brukar följa American Idol så vet du säkert vem jag pratar om. Om inte så kan jag berätta lite kort.
Crystal Bowersox var med i den 9:e säsongen av American Idol, som sändes i Sverige i tidigare iår.
Hon hängde inte löst någon gång under hela idol-tiden och var en stor favorit.

Det slutade med att hon kom på andra plats, men som tur är så släpper hon alltså snart sitt debutalbum
Farmers Daughter

Låten som titeln kommer ifrån, alltså Farmers Daughter finns redan ute. Och självklart har jag sökt runt för att hitta ett liveframträdande. 
Får rysningar över hela kroppen. Helt otroligt vilken talang hon har!! Förstår inte hur hon inte vann idol..

Kollade igenom hennes hemsida och hittade det här klippet. Amazing ♥ Breathtaking-performance!
Crystal Bowersox - Farmers Daughter       

--NÄR låten är slut, klicka på stop countdown i rutan, annars kommer ni till en annan sida--




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0