Jag vill sooova!

Goder morgon allesammans =)

Nja riktigt så pigg är jag väl inte, tvärt om. Skulle mycket hellre gå och lägga mig under det varma tecket igen!
Men men nu är det som så att jag måste till skolan lite tidigare (börjar ju annars vid 12 på tisdagar) pga att jag måste vara med i nån grupp som skol inspektionen vill prata med.. sånt som jag hatar, att sitta i grupp och prata om vad man tycker och tänkter. Men det ska nog gå bra... ;)

Nu ska jag dricka upp mitt te sedan måste jag slänga på mig lite kläder och sedan åka till skolan. Skönt att få åka bil idag, nu börjar det ju dessutom bli så kallt när man går till bussen...
Vi ses sedan när jag kommer heeeeem =)

Byebye

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men herrge jänta!

Vill du sova mera?? Du som sov dig igenom vårat besök igår ... som varade från halv 7 till kvart i 9 .... SÖMNTUTA<3

Hoppas det går bra på "mötet" idag!

Skönt att få åka bil till sklan, då slipper du stå och vänta på skitbussen och frysa!

Ha en helt underbar Tisdag!

<3 Kramis <3

2010-11-23 @ 09:56:52
URL: http://tessansgalnavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0