Rena(r) rama modet!

Tänkte visa min nya fina kofta som jag har pratat lite om tidigare.
Köpte den på lovet förra veckan på Vera Moda - så himla söt!

Den är stickad i färgerna brunt och naturvitt, vilket jag älskar, men så är det ju små gulliga renar på den oxå!!!!
Blev kär på en gång men väntade några dagar med att köpa den. Vart lite snål, men fråga mig inte varför för det kostiga var ju att den var ju inte så dyr egentligen.. 
Men sedan 9 dagar tillbaka så är den alltså min och jag vet att jag kommer att använda den flitigt nu under vintern! =)

Jag är ingen som följer alla trender och alltid går runt med det senaste modet, men stickade koftor med bl.a. renar och så är väldigt populärt just nu. En trend som jag gillar skarpt!



Koftan finns alltså på Vera Moda och kostar 300 kr.
Och sen hittade jag även en stickad scarf/halsduk i samma brunfärg som koftan och den kostade 160 kr

Eftersom jag nyligen skaffade Vera Moda-kortet så fick jag 10% rabatt på ena varan, så det rekomenderar jag att ni skaffar =)



Kommentarer
Postat av: Maria

Så jäkla snygg kofta , jag vill å ha ;-)

2010-11-15 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0