Trevligt hade vi i alla fall!

Kom nyss hem efter en dag på stan med Olivia. Vi hade supertrevligt, förutom att vi inte hittade det vi sökte.
Båda två var på världens shoppinghumör(!) och vi kände på oss att vi skulle komma hem med tio påsar var, men så blev det icke. Tvärt om! Vet inte varför men det var som att allt jag kollade på bara kändes fel.
Varför blir det alltid så när man har sparat pengar och tänker att nu jäklar ska här handlas...??! Då hittar man inget. 
Tillslut blev det iaf en tunn stickad tröja från Gina och ett linne från HM. Och så kunde jag inte slita mig från att kolla på nagellacken, så det fick bli två stycken från IsaDoras höst/vinter "kollektion" oxå.

Lunch blev det oxå, på ett av stans mysigaste cafe enligt mig. Bakad potatis med räk-röra, sallad och bröd.
Mmm så gott det var!!!

Bilder på det lilla jag köpte kommer senare ikväll.. likaså dagens make-up och outfit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0