10 Oktober 2010

Hej hopp!

Då var det söndag igen då. Sitter just nu här vid datorn och lyssnar på lite musik.
Har inte gjort så mycket idag, såg reprisen på idol, var ut på promenad med mamma och sedan så gjorde jag i ordning en höstplantering i våran lilla trälåda som pappa har snickrat ihop. Blev faktiskt väldigt bra! Vi håller ju på att göra om på vår parkering/gård så den passade riktigt bra på den nya platsen.

Såg ju inte idol i fredag så jag passade på att kika på det idag när jag åt frukost. Min favorit i år är helt klart Daniel! ♥ Men även Olle och Jay var riktigt bra!
Reprisen på eftersnacket har jag inte sett än men ska kolla om det finns på tv4 play - ser ju alltid på Vakna med the Voice innan jag ska till skolan, och dom är ju bara för härliga! Tror dom kommer att fixa det galant =)

Tänkte lägga upp lite bilder senare idag, men nu ska jag hjälpa mamma med hennes scones som hon håller på att göra =) mumma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0