12 Oktober 2010

Good morning!

Trots att jag börjar 12 så sitter jag nu här - kände att jag inte ville sova bort hela morgonen.
Istället lyssnar jag på McFLY på högsta volym och äter just nu en hotell-frukost ;) och tittar ut på höstsolen som skiner mellan alla fina träd.
Är sminkad och klar så nu kan jag bara ta det lugnt i nån timme tills jag ska ta bussen till skolan. Har nyss varit ute med vovven men det blir nog en till sväng innan jag åker.

Hoppsan, téet börjar kallna - bäst att jag fortsätter med min frukost ;)
Vi seees senare!
 



"They tell me that only the strong survive
      I don't know if we'll make it through the night
      I guess I'll see you in the after light
      They tell me that only the strong survive" 
                 
                                    McFLY - Only the Strong Survive


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh va fin gungan är !! ;-)

2010-10-20 @ 15:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0