23 Oktober 2010

Hej svejs =)

Jösses vad jag har sovit inatt! Somnade i soffan igårkväll när jag höll på se på Idol, hann se Geir men sedan under reklamen slocknade jag. Vaknade runt 9 imorse så jag sovde i hela 13 timmar inatt, men det behövde jag.
Så nu är jag utvilad och pigg så jag kan börja med läxor. Har en större läxa inom florist-ämnet och det måste jag nog jobba med under hela helgen! Sen har jag två till som ska göras...

Tänkte snart göra mig i ordning för att sedan ta en promenad i det urmysiga vädret. Just nu ligger det ett tunnt lager snö på marken och solen skiner. Efter det blire nog till att börja jobba så läxorna blir gjorda, men under dagen tänkte jag försöka blogga så gott jag kan. Lägger kanske upp lite bilder och sådär, men vi får väl se vad jag bjuder på ;)

Vi ses senare! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0