26 oktober 2010

Nämen va nu?! Ännu ett tidigt inlägg? Japp, nu är jag på hugget ;)

Sitter just nu och äter min lilla frukost - en macka med skinka och gruka på, och till det ett glas mjölk. Ingen hotellfrukost kanske men gott är det å det är väl huvudsaken =)
Vad händer idag då?? Jo jag ska snart klä på mig och fixa till håret lite sen bär det av till skolan. Tar bussen vid halv 10 så jag kan nog sitta här och dega en liten stund till.
På skolan väntar en timmes fritt arbete utan lärare och då tror jag nästan att jag ska passa på att göra lite läxa. Sen efter lunchen blir det tufft. Då ska vi nämligen färdigställa vårat arbete som vi fick redan veckan efter att vi började den här terminen. Det handlar om stilhistroria och idag ska vi göra våra buketter/kransar/girlanger/ dekorationer som vi själva har fått välja hur de ska se ut och bestämt blommor till. Hoppas det blir roligt!
Själv ska jag göra en Biedermeier-brudbukett (visar bilder sen!) och ett corsage. Om det blir blommor över så gör ja nog nån liten bordsdekoration oxå.

Resten av dagen är än så länge ganska oplanderad. Blir nog till att skriva klart allt det skriftliga till arbetet och sätta in bilder och kolla igenom så allt ser bra ut. Sen på kvällskvisten förmodar jag att jag sitter i soffan och ser på tv, kanske lite DHW eller House. Och sen får jag ju inte missa Dödlig Fångst heller! ;)
Nää nu äre nog bäst att jag går och gör mig klar, för jag vill inte missa bussen!!
Vi ses senare ♥

Å just de! Detta är mitt 555 inlägg =)



Here comes the sun!
Just nu utanför fönstret..




Kommentarer
Postat av: OLiViA

svar: tack!! :D ja vi måste träffas nån dag, snart lov o allt ju ;) och provet gick bra iaf :D

2010-10-26 @ 17:19:29
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0