30 Oktober 2010

Tjohej!

Blä vilket skitväder det är idag! Bara för att det är lov.. skulle inte förvåna mig om det kommer vara så här tråkigt hela veckan.
Sitter just nu och äter frukost, eller det lilla jag får i mig i alla fall. Har nog fått tillbaka magkatarren. Blir så jävla less rent ut sagt!

Lyssnar även på Tokio Hotel så här på "morgonkvisten". Laddar inför en promenad med Olivia.
Jag som hoppades att det skulle vara sådär lagom kallt, soligt och mysigt väder men istället vart det bara grått, trist och duggregn. Jaja, det är ju tur att man inte är gjord av socker iaf! =)

Ikväll blir det middag och bio med Angelica, vi ska se I Rymden Finns Inga Känslor. Tror det kommer bli riktigt trevligt!!

Nämen hoppsan, nu är det nog bäst att jag gör mig klar. Vi ses senare!!


Just nu på spotify: Tokio Hotel - Break Away ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0