Just remeber to smile ♥

OMG säger jag bara!! Tycker såååå synd om McFly just nu!

Hemsidan som jag har pratat om ett tag nu skulle ju som sagt öppnas idag. Men på grund av att så många världen över ville bli medlemmar så har hemsidan kollapsat och dom blev tvungna att stänga av den helt.
De har jobbat i 2 år för att få fram denna hemsida och så blev det såhär. Det är verkligen urtråkigt!!

Eftersom det var så många som gick in på sidan samtidigt så har den varit superseg och i stort sätt omöjlig att komma in på, och så var det från 11 i morse tills för bara nån timme sedan. Själv höll jag på i ungefär 4-5 timmar och försökte komma in och fixa med mitt medlemskap - men allt gick åt pipsvängen.

Så för ca en halvtimme sedan la de upp en live-video via Twitter och berättade om att dom skulle stänga sidan tills på måndag, men att dom jobbar på att få den i liv så fort som möjligt.

Alla som har sett hur McFly är som personer vet ju att dom är de busigaste, roligaste, spralligaste och hur underhållande som helst, å alla fyra har alltid en härligt leende som får vem som helst att bli en lyckligaste i världen. Men nu på den där live-chatten så fick vi se dom på en helt annat sätt! De såg så fruktansvärt besvikna och ledsna ut, och som om all lust hade flygit ur dem!

Och så vill vi ju inte att dom ska känna så därför får dagens låt gå till de underbara McFly! En låt som dom själva har gjort och spelar - nämligen Smile.

Även om jag har varit riktigt irriterad, förbannad och galen idag på grund av denna förbaskade hemsida så älskar jag ju McFly lika mycket för det!!!! Kanske även lite mer efter att ha sett/hört hur ödmjuka och tacksamma de verkligen är mot sina fans ♥


"So Just remeber to smile, smile, smile
And turn the world around
So just remember to smile, smile smile.
smile, smile, smile
smile, smile, smile
c'mon Show us your teeth
And what you've got underneath"


En gammal bild på de unga och glada från McFly..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0