Läsa godnattsaga..

Blev inte så mycket bloggande idag... Inte så mycket gjort heller för den delen.
Men har faktiskt lagt över en massa bilder från mobilen till datorn så jag har suttit och kollat igenom och renat en stund nu. Längtar tills jag har redigerat dem lite så dom blir ännu snyggare ;) Har en massa sommarbilder som jag inte har visat än!

Men nu börjar jag bli riktigt trött, har dessutom haft huvudvärk i stort sätt hela dagen så nu ska jag stänga ner hela den här stora apparaten och gå och sova. Det blir nog lite läsning innan oxå..
Förkylningen är liiite bättre så imorn ska jag till skolan hade jag tänkt. Börjar 12 så jag borde ju hinna säga hej innan jag ska iväg!

Fast innan jag sänger för idag måste jag ju lägga upp dagens låt, ska bara välja vilken... Hmm..


Bild från i somras, hade precis fått mina glasögon =)
(färgerna är redigerade...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0