1 September 2010

Helloo!

Har nästan nyss kommit hem från en lång och rolig dag på jobbet/praktiken. Större delen av dagens var jag upptagen med en massa härliga snittblommor så nu är händerna fulla med små skärsår från kvinen och taggar från rosorna ;)
Kan ju passa på och göra lite reklam och säga att just nu har vi tio-pack rosor för ett riktigt bra pris så kom in imorn och handla! =)

Eftersom jag åt en sen lunch idag så får middagen bli lite sen oxå, är ensam hemma just nu så jag tror jag väntar en stund till. Är inte så hungrig så då spelar det ju ingen roll ändå :p
Nu ska jag ta det lugnt och sitta å slöa framför datorn ett tag, sen om jag orkar lägger jag upp lite bilder från gårdagens shopping.
Seees sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0