14 September 2010

Heej bloggen!!

Har alldeles nyss varit på en kort, liten promenad i regnet med Shakira, hon hatar att vara ute i regnet - jag vet, en fjantig liten hund jag har. Men det är min gull-jänta de' =) ♥
Sitter just nu och ser på ännu en repris av VMA galan som hölls i söndagsnatt. Btw; var det fler än jag som hade problem med att se det igår??! Blev så förbannad så tillslut stängde jag av skiten.. Men jag tror att det var försenat eller nått för när jag sedan kollade en snabbis nån timme senare funkade det.. Jaja, nu tänkte jag återgå till att berätta lite om vad som hänt under dagen.
Tog bussen till skolan halv 10 och då hade vi en timmes lektion med projektarbete. Efter det vare dags för lunch och sedan hade vi en lång och intensiv floristlektion. Vi gjorde en såkallad glameliaros och jag blev ganska nöjd med resultatet, tyvärr hann jag inte fota den för jag och Angelica hade bråttom med att hinna med bussen.
När jag kom hem var det middag med mamma, och sen vid 18 tiden kom Olivia förbi. Först for vi till Hemköp och köpte några goda muffins och lite annat gott, sen tränade vi lite till Riskettan-krusen som vi ska på på torsdag. När klockan var 20 var det Idol på tv:n, och eftersom det var från Norrland idag så var vi ju såklart tvungna att se det ;)

Snart tänkte jag gå och tvätta bort sminket och sedan blir det nog till att ta med en tidning eller en körkortsbok till sängen. Ska kanske se lite Dödlig fångst oxå!
Har praktik imorgon men jag ska försöka att lägga upp några inlägg när jag kommer hem, om jag orkar..

Vi seees!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0