19 September 2010

Brrrr vad jag fryser!
Har stått ute och kollat på Cajsa's sista fotbollsmatch för den här säsongen. Vi stod väl ute över en timme och det var kanske runt 10 grader, och jag tror vädret skiftades 37 gånger! När vi kom dit var det soligt, varmt och mysigt sen kom en regnskur, mer sol och mer regn å tillslut blev det bara mulet och kallt - trodde nästan att fingrarna skulle börja ramla av ett efter ett.

Nu blir det till att ta på sig en massa myskläder och tjocksockar, och kanske nått varmt att stoppa i magen. Jag och mamma ska laga ihop nått enkelt nu så vi sedan kan bänka oss framför tv. Vi ska ju nämligen följa valet hela kvällen/natten! Har även köpt chips och grönsaker som vi ska doppa i god dipp senare på kvällssidan. Vi har även tänt en massa ljus så det kommer bli rikigt mysigt! =)
Mellan tv-tittandet så tänkte jag fortsätta med en örhänge som jag började med tidigare idag. Tror det kommer att bli ganska bra faktiskt. Så fort jag är klar lägger jag upp en bild!

Ska även göra en läxa som är till imogon, 23 engelska-glosor, så vi borde ju höras sedare ikväll tycker jag. Måste ju iaf lägga upp dagens låt.
Vi ses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0