21 september 2010

Good morning =)

Finns det något tråkigare än att vakna upp och det är regnigt, grått och kallt?! Det är inte ens 10 grader och det är blött överallt..
Extra tråkigt blir det att vakna upp när man bara några minuter tidigare är i drömmarnas land och får träffa en av sina favoritsångare.. Jag lyckades alltså igen, drömde ännu en gång en sån där fantastisk dröm. Var polare med ingen mindre än Adam Lambert för ungefär en halvtimme sedan ;) Så när jag vaknade av att regnet föll på plåttaket ovanför altanen var jag inte så glad längre...!

Men nu sitter jag här och äter lite gröt till frukost, efter att ha varit ute en snabbis(!) med Shakira.
När gröten är slut tänkte jag börja göra mig i ordning - tvätta och fixa håret, sminka mig och klä på mig. Har fotografering på skolan idag så då kanske man ska klä upp sig lite, inte för att det är någon som bryr sig på min skola, men eftersom jag tycker det är kul att fixa och dona så gör jag det ändå :p

Kanske ska ta och skynda sig lite nu så kan jag slappa framför tv:n innan det bär av till skolan.
See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0