Dagens låt!

"Long time no see"   Nu var det ett tag sen men här kommer den - dagens låååt!

Idag har det varit en ganska blandad musikdag, men det har mest blivit några av Taylor Swift's underbara låtar.
Har gillat hennes musik sendan jag hörde henne för första gången, det vill säga för ungefär 3 år sedan.

Den första T Swift låten jag lyssnade på var Teardrops on my Guitar, och det är fortfarade en av mina favoriter!
Men idag får en låt från hennes senaste album Fearless stå i centrum.

Forever and Always - Taylor Swift


Valde att ta med både originalversionen + texten
och en annan version med endast piano + texten (tror jag gillar den mer än originalet faktiskt..)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0