Filmkväll..

Såg nyss filmen Beauty & the Briefcase med Hilary Duff.
Har alltid gillat henne och hon är nog en av mina favorit-skådespelerskor! Hade inte hört talas om den här filmen förut så när jag såg att hon var med i den var jag bara tvungen att se den. Tyckte den var ganska bra(!), men den påminner lite grann om How to Lose a Guy in 10 Days med Kate Hudson och Matthew McConaughey.




Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite hade jag tänkt. Imorn ska jag fixa med E.M.D bilderna som jag tog för några veckor sen och så kommer det nog upp lite andra bilder oxå =)
Ska kanske vara med Olivia och plugga till Riskettan (kurs till körkortet..) men hur som helst så ses vi imorgon!
Byebye ♥


Kommentarer
Postat av: OLiViA

ja visst kan vi plugga idag? :D

vi ska till mormor o morfar och äta vid klockan tre, men på vägen hem kan dom ju släppa av mig hos dig, blir det bra? ;)

2010-09-12 @ 12:25:49
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0