Humanity

Min nya kompis!
Såg detta armbandet på en blogg eller hemsida i sommras någon gång och blev kär på stört. Så när jag fick veta att vi skulle sälja dem på min praktikplats blev jag såklart överlycklig =)

Först tänkte jag köpa ett vitt med strasstenar, men så såg jag den bruna och föll direkt.

 

Armbandet heter Humanity och finns i en massa färger och storlekar.
Och inte nog med att det är superfint, lite av intäkterna går till skolmedel för hemlösa barn, vilket känns jättebra!
På armbandet står det massa fina meningar/ord som är viktiga att ta till sig - live in unity, make a difference, believe, show love, mm.
Denna lilla goding är även populär blad kändisarna i USA, bl.a. Miley Cyrus, Tori Spelling och Eva Longoria går runt med fina budskap.

Om du vill veta mer kan du gå in på www.humanityforall.com



Vill du oxå köpa ett och samtidigt hjälpa hemlösa barn?!
Vi säljer dem på Blomman så kom gärna in och kika =)


Kommentarer
Postat av: Josse

ÅÅ vad fint!! Vad kostar dom? :)

2010-09-12 @ 00:27:56
Postat av: OLiViA

säger som josse ;)

2010-09-12 @ 12:24:42
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0