Ljus i massor

Nu märks det att hösten kryper fram, för nu ikväll har jag och mamma tänt en massa ljus över allt i huset. Och ännu mer höstmys ska det bli för snart tänkte vi göra lite varm choklad och sätta oss i soffan med gosiga filtar och pluffsiga kuddar! ;)

Såg ju på kvällens avsnitt av idol, tyckte det var ganska många bra idag! Gillade nog mest Linda Eriksson, tror hon kommer att gå långt!! Jag hoppas det iaf :p 
Men så får jag ju inte glömma Chima Okpe - hur härlig var inte han?!! =)

Nu ska jag gå och fixa chokladen.. Vi ses senare då jag "avslöjar" dagens låt!
See yaaaa





Kommentarer
Postat av: OLiViA

haha ja han var kung :D skrattade så fruktansvärt mycke ;)



japp körkortet ska bli vårt innan jul ;)

ses imorn då :D <3 subway macka, eller hur? ;)

2010-09-15 @ 22:32:07
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0