More country!

Om ni såg kvällens avstnitt av Idol såg/hörde ni säkert killen som sjöng country kommer tyvärr inte ihåg namnet just nu..
Jag hoppades verkligen att han skulle bli min nya Calle. (Calle var min favvo förra året. Direkt efter att jag såg hans första audition så skrev jag på min bilddagbok att han var så himla bra och tänkte redan då att han kommer att gå till finalen, och om han inte vinner så kommer han ändå att gå långt! Och se bara på ett år - jösses vilken utveckling han har gjort!)

Åter till årets Idol och country-killen:
tyvärr så tyckte jag inte att han var så suuuperbra som jag förutspådde, men ju längre han får stanna desto bättre kommer han att bli och ju mer kommer jag att gilla honom! ;)

Men han har absolut rätt i en sak - we need some more country!! ♥ =)
I Sverige alltså ;)




 
Carrie Underwood  -~-  Keith Urban

 
Kenny Chesney  -~-  Sara Evans



Lady Antebellum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0