Super City!

Wooohooooo! OMG I'm soooo excited!!!

Shit, är alldeles till mig efter att ha sett det nya klippet på McFLY's hemsida där de berättar om den häftigaste saken någonsin!

Lång historia kort; den första oktober öppnar de upp deras nya hemsida som de kallar Super City, och där får man verkligen följa med och se hur deras liv som ett av Englands största band ser ut.



Allstå det finns så mycket att göra och kolla på - och det är så jäkla coolt.
Alla McFLY-fans kan samlas och prata, se på foton, se på live-video's från självaste McFLY... de kommer till och med dela med sig av texter och melodier som de jobbar med i studion =) 
Blir man medlem kommer man kunna samla poäng och på så vis vinna priser!

McFLY har ju startat sitt eget skivbolag och Danny säger här i videon att man kan om man vill skicka in sin egen musik så kan han kanske producera - fatta vad najs det skulle vara! =)
 
Har väntat och väntat och nu längtar som fasen tills på fredag, jag kommer vara den första som loggar in på den nya sidan.. helt klart!

Även om du inte är ett stort McFLY-fan som jag, snälla gå in här och lyssna å kolla detta! Det är mycket mer som dom förklarar angående hemsidan än det som jag har sagt här!

Lovar, det kommer att sluta med att du oxå att bli en citizen i Super City - precis som jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0