23 Augusti 2011

Toodeloooo!
Vilken fin dag det ser ut att bli idag, och för en gång skull när jag är ledig också!

Jobbade min sista dag igår, så det känns skönt att få lite ledigt efter 7 veckors jobb. Men sovmorgon fick jag inte.. Vaknade 8.05 och kunde icke somna om. Därför fick det bli tv och sedan frukost och dator :p (känns som om jag knappt sett på tv eller suttit vid datorn på hela sommaren! Så det var härligt att bara ligga kvar i soffan och ta det lugnt.)

Men nu tänkte jag göra lite nytta i alla fall. Först blire en dusch och sedan tror jag minsann att det är dags för storstädning på övervångingen! Tänkte även fota lite nya köp, inte bara kläder utan även ett gäng böcker, nagellack och några inredningssaker som jag köpt till min framtida lägenhet =)

I'll see you soooooon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0