Ikea

Tidsinställt inlägg.

I onsdags passade jag, mamma och pappa på att åka på en liten tur ner till Sundsvall eftersom jag var ledig från jobbet. Var först in på Birsta City och kollade runt i affärerna där, plus tog oss en fika innan det var dags att gå över till självaste Ikea.
Efter några timmars vandrande så åt vi middag på Ikea-restaurangen, sedan blev det en snabb visit inne på Jula innan vi började åka hemåt.

Det blev ingen värsting shopping för min del, men hittade i alla fall lite småsaker som man alltid gör på Ikea.


Sörli - 4 speglar
Bladvass - bäddset
Billy - bokstöd (jag köpte två svarta)
Dröna - låda (passar till Expedit-bokhyllorna)
Laiva - bokhylla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0