13 Februari 2011

Toodelloooooo!

Vilket väder, rikigt härligt med all snö och solen som skiner så fint!! :D Funderar på att klä på mig och gå ut till mamma, syrran och Hugo - som just nu håller på att skotta bort snö från gården.

Helgen som är, men som snart är över har varit hur mysig som helst! Har haft besök utav syrran och hennes barn Cajsa och Hugo sedan i fredags och det har varit så roligt. Bäddade ut en resesäng och två madrasser i mitt sovrum och alla vi har sovit som små änglar ;)
I lördags blev det till att kliva upp tidigt för vi hade nämligen öppet hus på vår skola så vid 10 var jag på plast och redo med att börja med våran reklamannons som vi skulle göra. Cajsa följde oxå med så hon satt och målade , både en massa blommor och söta alla hjärtans dag teckningar.
Vid 14-15 tiden bar det av till stan en kort sväng för att hyra filmer. Blev lite från varje kategori tror jag. Barnfilm, en skräckis som jag och syrran såg, action och drama. Har inte sett alla än så vi har ju lite att göra under dagen ;)
Idag har det inte hänt så värst mycket, Cajsa har varit på innebandyträning, jag och Hugo har sett på tv och nu ska alla ut och få lite frisk luft och kanske åka lite pulka eller göra nått annat roligt!

I eftermiddag, 16,30 närmare bestämt, äre dags för One Tree Hill (såg inte förra veckan då vi var och åkte slalom, därav la jag upp förra avsnittet idag..) och sedan tror jag det blir middag. Ska äta en av mina favoriträtter idag - åh vad jag längtar.
Läxor och andra skoluppgifter väntar jag med till imorgon eftersom vi är lediga pga av vi hade öppet hus så kvällen kommer förhoppningsvis bli lugn med kanske lite mer film och popcorn!! :D

Nu ska jag sluta babbla och istället ta på mig varma kläder och pallra mig ut i solen! Seeeee yaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0