14 Februari 2011

Hej svejs!

Kom nyss in efter att ha varit på promenad med Shakira - shit vad kallt det var!!!! Visste att det var kallt men det var rakt så att jag fick huvudvärk, trots att jag hade mössa. Och det var nästan så att näsan höll på att ramla av... Aja, nu är jag inne i värmen igen och ser på High School Musical 2 :p

Senare ikväll tänkte jag ta mig i kragen och klippa Shakira, som numera ser ur som en gående hårboll. Har nog aldrig varit såhär slarvig med klippningen tror. Skärpning säger jag bara!
Men det blir nog en ganska tidig kväll med tanke på att jag gick och la mig 5.30 inatt, kommer inte att orka hålla på med projektarbetet imorn annars.

Å vad galan var bra förresten. Bra uppträdanden och många värdiga vinnare!

Nu ska jag fortsätta med lite läxor, ses senare.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0