Work it!

Gud vad jag känner mig duktig nu!

Har spenderat en hel timme i vårt nya lilla hemmagym (som även är ett musik och spelrum) helt utan att någon "tvingade" mig ;)
Började med att värma upp genom att gå på bandet och sedan lite jogging i sammanlagt 20 minuter. Efter det körde jag stretching och sen det roligaste av allt - boxning. Så jäkla kul! Har både en vanlig boxningssäck och något som jag kallar "boll på snöre" , hahahaa har ingen aning om vad den heter på rikigt..
När boxningen var klar stärkte jag musklerna med en massa lyft med våra nyinköpta hantlar som vi köpte på Rusta idag. Gjorde några situp's och sånt, lite mer stretching och innan träningspasset var över gick jag sakta på bandet i 5-6 minuter för att varva ner lite grann.

Så efter precis en timme var jag uppe igen och nu har jag ätit en skål med mjölk och flingor å en banan. Nu blir det in i duschen och sedan se säsongspremiären av House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0