11 Januari 2011

Hej bloggen!
Vet ni vad jag just insåg - att det är precis 5 månader kvar tills min 19 årsdag OCH min student bal! Jösses Amalia vad tiden flyger fram, heeelt ofattbart. Och bara för det kommer det väl gå ännu fortare nu eftersom det är så mycket som ska förberedas och göras klart. Tänker på allt som har med balen att göra och så alla uppgifter och slutprov i skolan. Har ett projektarbete som också ska bli klart till slutet av maj!

Appropå projektarbetet så var vi "typ" lediga idag (har bara en lektion kl 12-15) och då skulle vi passa på att jobba vidare med våra projekt, berättar mer lite längre fram. Har iaf planerat och skrivit lite idag så det känns bra! Eftersom vi jobbar med blommor så kan vi ju inte göra själva arbetet nästa vecka liksom, så fram till maj kommer det mest att bli till att skriva och planera allt in till det sista för att sedan göra det riktigta arbetet bara 1-2 dagar innan själva presentationen.

Nog om det för nu. Täker fortsätta denna dag med att gå på promenad och mysa med vovvarna, fixa med bilder (tar
aldrig slut ;)
och så kanske jag tar på mig mina gamla idrottskläder (tack och lov är idrotten klar!) från skolan och hämtar iPoden och spinger lite på vårt nya löpband.
Men först blir det en stund vid datorn för att kolla det senaste som händer i världen.
See ya later! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0