22 Januari 2011

Tjolahopp!

Vet ni vad jag gjorde igår?! Jo jag provade... bestämde mig... och så... beställde jag min balklänning!
Hade först planer på att beställa från en amerikansk sida men kände att jag ville fara och prova ändå, både för att få känna på själva känslan och se om jag skulle passa i en likande modell. Och den första hon tar fram är just den klänningen som jag såg i hennes klatalog för kanske 4 månader sedan.
Tyckte den såg bra ut på bild - 100 gånger vackrare in real life! Har nog aldrig känt mig så fin, eller glott så mycket i spegeln och varit så nöjd. Färgen är underbar och den satt som en smäck! =)
Det var en av anledningarna till att gårdagen var extra betydelsefull.

Helgen blir en såkallad fullspäckad helg! Senare idag blir det gomiddag och Modo-Timrå på tv:n, sedan blir det till att fixa ordning sig för utgång med Olivia. 150 dagars ikväll! Inte långt kvar...
Imorgon måste jag ta tag i några läxor, städning och vid 19.00 tiden är det dags för party! Inredningsparty för att vara mer exakt. Ska bli kul, har annars bara varit på Tupperwarepartyn så det blir spännande med nått nytt. Längtar också till fikat, Linda är så duktigt på att baka =)

Nu ska jag kila, men jag ska försöka klämma in lite bloggande i dagens schema!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0