Dagens låt!

Hittade den här låten för ungefär två veckor sedan och har lyssnat på den varje dag sedan dess.
Redan från första tonen blev jag störtförälskad - både i låten och sångaren. Vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag älskar denna låt, det finns verkligen inga ord.

Tyvärr finns den inte på youtube, men istället för att jag ska sitta här och babbla tänkter jag helt enkelt låta er logga in på Spotify och lyssna... 



Jedd Hughes - Soldier For The Lonely

Hela albumet är breathtaking!


"Nobody holds me
'Cause I'm the only
Soldier for the lonely"
 
                                                         Jedd Hughes - Soldier For The Lonely



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0