Golden Globe Awards: The Red Carpet - live

Jag hade tänk berätta om mina favoriter imorgon men jag kan verkligen inte hålla mig!
Så allt eftersom de visar live från röda mattan tänkte jag bara skiva upp vilka jag gillar och så fort de lägger upp bilder på E!-online visar jag dem så ni och får se =)
Uppdaterar alltså så fort jag ser något jag gillar ;)

Olivia Wilde (House) - stunning! OMG - en riktig prinsessklänning i brunt och massor av glitter, suuuuperfin! Jag skulle gärna vilja ha en sådan klänning på studentbalen :D Och vilka skor!

Giuliana Rancic - fin, elegant klänning i svart!

Kaley Cuoco (8 Simple Rules, The Big Bang Theory) - Spets, spets, spets...

Jake Gyllenhaal (Love And Other Drugs) - O la la :D

Julianne Hough (Burlesque) - alltid en av mina favoriter på röda mattan!

Keith Urban - what a handsome man!!!

Eva Longoria (Desperate Housewives) - looking amazing as always! Loooove it

Carrie Underwood - glitter var det hääär. Fiiiin, men håret - njaa... inte den bästa uppsättningen som hon har haft.

Catherine Zeta Jones - lovely! Jättefin klänning i grönt.

Ryan Gosling (Blue Valentine) - hottie!

Robert Pattinson - looking good, men varför har han klippt håret...

Anne Hathaway (Love And Other Drugs) - nooo! Anne är alltid en av de bäst-klädda och jag såg verkligen fram emot att se henne, men tyvärr gillade jag inte denna. Synd...

Megan Fox - underbar!!! Den klänningen vill jag ha, vilka härliga ljusa pastellfärger =) Håret är som vanligt ursnyggt.

Amy Adams (The Fighter) - Svart klänning, lite dramatisk men ändå enkel. Me Like!
 
Angelina Jolie (The Tourist) - Glittrig och grön - och bar rygg as always. Snygg!


Nu är röda mattan slut men detta är bara början! Fler galor is on the way.
Blev väldigt mycket svengelska här men det bjuder jag på ;)

Nu ska jag se på självaste galan, om jag orkar.. annars - God Natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0