I ♥ Myskvällar

Hej mina vänner!
Eller jaa.. de flesta håller nog på att göra sig iordning för utgång. Nu när min årskull fyller 19 får vi ju gå ut på Harry's på fredagar - kul kul! Skulle egentligen gått jag med men jag jobbade idag och sovde kanske 4 timmar inatt så jag tänkte jag kommer vara död innan jag ens skulle hinna till dansgolvet,och som tur har ju året bara börjat och jag har hela livet på mig att ha skoj =)

Så istället för att festa loss sitter jag här i mjukiskläder och min nyköpta Ben & Jerry-glass med kladdkaka.
I'm in heaven just nu alltså. Finns inget godare! Har även lite godis ut i fall att.. ;)
Nu ska jag bara lyssna på musik, greja på datorn och kanske att jag ser en film senare ikväll.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0