Innebandy

Idag var det mina syskonbarn Rasmus och Cajsa's tur att spela i Paradiscupen!

Jag, mamma och pappa for självklart och kollade men vi såg inte alla deras matcher. Den första vi såg började klockan 10 om jag inte minns fel och den spelade Rasmus. Han stod i mål och han var så duktig! Gjorde en superräddning =) De jobbade på som bara den och de vann!!
Nästa match var runt 13 tiden och då var det Cajsas tur. Tyvärr blev det oavgjort men deras tredje match för dagen som var klockan 18 vann dem och dom spelade så som dom annars alltid brukar göra, även om denna match oxå var lite rörig från början så hittade de tillslut tillbaka till varandra! Och så gjorde ju Cajsa mål!! =)

Imorgon har de oxå några matcher men då får dom klara sig utan mosters/fasters hejjande - men de kommer nog gå dunderbra ändå! :p

Tog med mig kameran och fotade. Har inte riktigt lärt mig allt än men här kommer några bra bilder i alla fall.


 
Klicka för att se i större format!

 




Blir så jävla arg, kvaliten på alla bilder har plötslig börja bli skitdålig här på bloggen?! Grr..


Kommentarer
Postat av: Maria

Fina kort !!! :-)

2011-01-09 @ 22:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0