Onsdagens shopping

Kom ju på att jag inte hade fotat och lagt upp bilder från onsdagens shopping - när jag var på stan med syster och hennes barn. Det var rea överallt men köpte faktiskt inte så mycket som jag trodde jag skulle göra!

Kort och gott: en tunika/tröja, en bolero, en jacka (som kommer i ett eget inlägg) och två söta lådor till förvaring.

Bolero
Bolero från Gina Tricot - 74.50 kronor (rea)
(Hehee. Ser ni mitt "kapade" finger, knasigt!)

Tunika/Tröja
Tunika/Tröja från Gina Tricot - 99,50 kronor (rea)


Här syns plaggen kanske lite tydligare..
Tunikan är mörkblå och boleron svart med guldtråd.

Och så dom söta lådorna!!

Förvaringslådor från Åhléns - 19,00 kronor (rea)
Vad jag ska ha i dem får ni veta när jag flyttar hemifrån för dom hamnar nämligen i någon av alla mina "flytta hemifrån" kartonger! =)

Jackan får ni se senare!!
Blev alltså inte så mycket denna gång, men man behöver ju faktiskt inte köpa med sig hela stan varje gång;)


Kommentarer
Postat av: Josse

Boleron var jättefin:) Hhehhe du vet jag och glitter ;)



Sv: Jag han bara ha mina läsglasögon typ ett halvår sen gick dom sönder och jag orkade inte köpa nya :( Jo men man tackar ;) Jag är ganska sugen på att klippa det så igen faktiskt ;)

2011-01-07 @ 23:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0