14 Juni 2011

Kort om dagen:

* Spelat Cityville (spel på facebook)
* Lyssnat på musik
* Ätit nudlar till lunch
* Spelat mer cityville... och lyssnat på mer musik

Japp. Det var den dagen dé ;)
Fast dagen är ju inte riktigt över än. För nu ska jag nämligen hoppa in i duschen och sedan göra mig iordning för att åka iväg till Skyttis och hjälpa till med en grupp friidrottande barn!
Efter träningen äre dags för Tupperware-party. Blir skoj, men det jag längtar mest till är ju fikat. Såklart, gottegris som jag är :p Vet inte hur mycket fikabröd och annat onyttigt som jag har ätit i helgen. Blir till att köra igång med hårdpass med Wii tror jag..

Nepp, det här går inte. Bäst jag springer iväg nu - see ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0