En dag kvar..

Hej mina kära läsare!

Vill börja med att säga att det är så roligt att se att det fortfarande är människor som läser min blogg, trots att jag inte har varit så aktiv och uppdaterat så bra det senaste halvåret faktiskt.. Det glädjer mig!


Åter till allvaret - kan icke förstå att detta är min sista dag som gymnasie-elev. Det är helt sjukt vad tiden har flygit förbi!
Det är mycket som ska förberedas inför morgondagen då vi tar själva studenten, och så har vi ju balen som jag hoppas kommer att bli storslagen ;)
Appropå baldagen, då fyller jag ju faktiskt nitton då, och precis som många andra småflickor så drömde jag om att få vara en prinsessa när jag var liten, framför allt på födelsedagen. Nu blir "drömmen" sann - men klänning och allt!

Skulle gärna stanna och skriva hela dagen men har mycket som ska fixas och donas med så jag har tyvärr inte tid. Men om jag hinner så tittar jag in ikväll, då min kompis Angelica ska sova över.. Kanske att vi lägger upp en bild också :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0