Myskväll med vännen..

Sitter här och väntar på fin besök.

Själv är jag inte lika vacker då jag ser ut som en stor mogen tomat i ansiktet! Var nämligen på stranden med syster igår, vilket gav mig ett brännskadat ansikte.
När jag vaknade imorse var jag så nära att börja gråta. Var så svullen att jag knappt kände igen mig själv. Ena ögat var så svullet att jag inte ens kunde öppna det ordentligt. Har nog aldrig sett på maken till ett så solbrännt ansikte någongång. Eftersom jag var hemma ensam igår och i morse så ringde jag mamma och pappa så dem fick komma och se, för jag var rikigt orolig faktiskt! Blev sedan ett besök hos vårdcentralen och där fick jag order på att inte vara i solen i dem närmaste veckorna, och när jag kan börja vara ute ska jag ha solskyddsfaktor 50+ i ansiktet samt ha solhatt.

Nu mår jag som tur är lite bättre och svullnaden går sakta men säkert ner.. lika så rödheten. Såg ut som en kräfta igårkväll, allvarligt talat!
Går med jämna mellanrum in på toaletten och söljer av ansiktet med iskallt vatten, för att på så sätt få ner svullnaden men även för att det svalkar eftersom det bränner och svider i stort sätt hela tiden.

Näpp.. nu är kvälls-sällskapet snart här så det är väl bäst att kilar vidare. 

 


Min fina Olivia!
=)


Kommentarer
Postat av: OLiViA

Hoppas allt blir bättre! :)

vad kul vi hade ikväll!! :D skrattar fortfarande när jag tänker på alla gamla kort o videos ;P

2011-06-29 @ 23:54:30
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0