8 Mars 2011

Tjohej!

Nu bär det av till stan med mamma i det härliga vädret. För min del kan det gärna vara nån grad minus och sol, för nu känns det som om snön förvinner på ett kick! På bara några få dagar nu när jag har varit sjuk har i stort sätt all snö farit på vägen och man hör hur det droppar från alla hustak. Var nyss ut med Shakira och det var rakt förvånande att så mycket snö är borta.. Mötte till och med en moped, vilket får mig att tänka på våren och sommaren så det är ju positivt.

Tänker i alla fall inviga skinnjackan för i år nu på stadsturen. Får se vad jag kommer hem med, vet att jag ska köpa foundation och kolla på skor till studenten. Vad det blir visar jag senare ikväll.
Bäst att hämta solglasögonen och göra sig klar! Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0