Fredagsmys

För lite drygt en och en halv timme sedan kom jag hem efter att ha varit på en ca 2 timmars skotertur såhär på kvällskvisten. Det var jag, brorsan, Linda, Rasmus och Matilda som åkte iväg och det var huuuuur mysigt som helst. Brorsan körde, barnen turades om att åka på skotern och jag, Linda (och ett av barnen) satt på skoterkälken och hade det hur bra som helst, förutom att nysnön som kom inatt yrde runt som bara den ;)
Förutom skoteråkning blev det även grillning. Korv med bröd och marshmallows stod på menyn och det var så mummsigt så! Åkte hemåt strax efter 19.00 tiden vilket betyder att det var sågått som kolsvart ute i skogen. Men som tur var lyste månen upp lite grann och som pricken över i:et så var det relativt stjärnklart så det var bara att ta det lugnt och mysa på kälken.

Nu ska jag se på gårdagens avsnitt av Big Brother, missade det igår. Och påtal om BB - jösses vad jag saknar Tobias! Vet inte varför men han var lite av min favorit och jag trodde helt klart att han skulle gå till final och vinna hela shabraket!! Aja, får se om vi har nån glass här hemma och kanske lite chokladsås från förra veckan då jag låg här på soffan dyngförkyld och såg på The Last Song medan mamma och pappa var och såg Jerry Williams.
Godsaker hjälper alltid, vad det än gäller. Håller ni inte med?! ;)

Ha en fortsatt bra kväll allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0