TACK !

Tänk att det redan har gått ett helt år sedan jag startade min blogg! Helt otroligt. Kommer igår det som om det vore igår, när jag satt här och funderade ut vad den skulle heta, hur den skulle se ut och framför allt det som skulle fyllas i bloggen.

Nu, över 800 inlägg senare så sitter jag här och tycker fortfarande att det är lika kul. Tyvärr har jag inte haft inspiration den senaste tiden, och jag måste vara ärlig och säga att jag faktiskt skämms för att jag inte har varit riktigt lika duktig och att det har blivit allt mindre uppdateringar - men nu jäklar ska det bli ändring på det. Det lovar jag!





Tack till alla som har besökt min blogg
, om det så har varit en engångsföreteelse eller om du är en återkommande besökare! Jag hoppas du kommer att stanna och fortsätta följa min vardag för jag kommer inte att försvinna härifrån på ett bra tag =)

Många kramar
                      // Josefin



Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till ETT år ;-)

2011-03-08 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0