Äntligen en bajsfri rumpa!

Disgusting but true!

Ber om ursäkt för den något äckliga rubriken, men det är verkligen så jag vill uttrycka mig efter de senaste 5-5½ dagarna.
Som jag sa i slutet av förra veckan så blev min lilla hund Shakira sjuk och hon har inte alls varit sig själv varken i humöret eller rent fysiskt. Hon har i stort sätt bara legat och sovit.
Jag antar att hon fick någon släng av magsjuka eller så. Det kan ju också vara så att hon kan ha fått i sig något olämpligt men det tror jag inte.
Ett tag blev jag riktigt orolig och rädd att det skulle vara något allvarligt men nu törs jag nog säga att hon är på bättringsvägen!

Kan då säga det att jag har aldrig sprungit ut och in genom ytterdörren så många gånger som jag har gjort de senaste dagarna. Har nog aldrig torkat golv eller duschat en hunds rumpa så här mycket heller. Och visst kan jag erkänna att jag tvättar mina händer i tid och otid, men de här dagarna tar helt klart rekordet!!

Nu är jag glad att min lilla sötnos mår bättre, och jag längtar som tusan tills jag kan pussa på henne igen ♥



Mitt lilla hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0