20 Oktober 2011

Tjo!
Sitter här och äter lite sen lunch och lyssnar på musik medans jag väntar på att Olivia ska komma och färga mitt hår. Det är över en månad sedan jag gjorde det sist så det behövs verkligen!!
Apropå det, har ju glömt att visa efter-bilder på hur håret blev när jag färgade det rött nu senast. Kanske ska ta och lägga upp det ikväll.. För jag kör nämligen på samma färg nu eftersom jag blev så nöjd med resultatet sist!

Igår kväll var jag barnvakt åt Matilda och lilla Benji medans min bror var på utbildning och Linda var och hämtade Rasmus som hade haft hockeyträning. Sedan for dem även och gjorde lite andra ärenden.
Lite nervöst var det att vara själv med en 9 dagar gammal bebis, men det gick bara bra. Det gällde inte under en så lång stund men man blir ju lite smånervös ändå. Lite gråt vart det när han började bli hungrig, men med lite sång och vaggning så somnade han om tills att Linda kom tillbaka ♥

Nu ska jag ta och diska. Sen blir det en snabb promenad med vovven också, innan besöket kommer!
Seeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0