Barndomsdrömmen

Min dröm om att börja spela fiol har nu äntligen blivit verklighet!

För ungefär en månad sedan började jag spela, och jag kan helt ärligt säga att det är det roligaste jag någonsin har provat på.

Redan när jag var liten började jag drömma om att spela fiol, så det är inget jag kom på i somras eller så. Nej nej, detta har varit en barndomsdröm så länge jag kan minnas! Så när jag såg annonsen i tidningen var det självklart att jag skulle börja - och nu är det som sagt bland det bästa jag har gjort.




Så detta är vad jag sysslar med på måndagarna!
Först en enskild lektion på dagen i ca 20 minuter, och sedan en kvällslektion med hela gruppen i 1½ timme.

Just den här fiolen är en hyr-fiol men tanken är att jag ska köpa mig en alldeles egen!
Så nu vet ni. Och fler fiol-relaterade inlägg kommer att komma, det kan ni skirva upp...
:D


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt när drömmar går i uppfyllelse <3

2011-10-05 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0