Dagens låt!

Detta är my new found love! 20-årige singer/songwritern Hunter Hayes som sjunger country. Wohoo!!!!!
Hans debutalbum släpptes bara för en veckan sedan, den 11 oktober för att vara exakt, och det är TOPPEN bra.
Han finns även med på soundtracket från den nyinspelade Footloose-filmen och så har han sammarbetat med Rascal Flatts.
Vid 6 års ålder skrev han sin fösta låt och förutom att han sjunger och skriver låtar spelar han även en massa instrument, så som girarr, bas, trummor, piano, mandolin och dragspel. Wow säger jag bara!

Hade helt allvarligt jättesvårt att välja en låt av alla hans underbara låtar från albumet. Hans låttexter är gudomliga!
Som t.ex. Wanted och Somebody's Heartbreak ♥ Så nu hoppas jag att du loggar in på spotify och lyssnar på dem också...
Men här kommer i alla fall dagens.

Hunter Hayes - Everybody's Got Somebody But Me

När det gäller just denna låt så var jag såld redan när jag hörde gitarr-introt. Och sedan känner jag så väl igen mig själv i texten. Därför fick detta bli dagens låt..

Tar med ett liveframträdande, kanske inte det allra bästa men här får ni i alla fall se snyggingen.
Jag menar; allvarligt, titta på honom! What a cutie ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0