Filmkväll

Det blev en filmkväll med Olivia och till det blev det både godis och glass.
Vi hyrde 3 filmer - No Strings Attached, Water for Elephants och Black Swan. Den sistnämda tänkte vi se till veckan men dem andra två såg vi nu, och jag måste nog medge att Water for Elephants är min nya favoritfilm. Bra story, fantastiska skådespelare och väldigt vackert gjord. En 10 poängare helt klart!

Nu tänkte jag gå och tvätta bort sminket, kolla hur det gick för Harry i Strictly Come Dancing och sedan lägga huvudet på kudden och läsa en bra bok tills jag somnar.

Hoppas ni haft en lika bra lördagskväll som jag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Olivia

tack själv, de var jätte trevligt o mysigt! :D

ja den är oxå en av mina favoritfilmer nu <3 super bra ju!

2011-10-09 @ 23:33:45
URL: http://oliviacarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0