Live från Twilight fan-eventet

Då var det dags för årets Twilight fan-event här i Sverige!
Förra året var Kirsten och Taylor här för att promota och besöka de svenska fans'en, idag har vi besök utav
Robert
och Ashley!

 


(Bild lånad från metro.se)



Var inne på Twilight Sweden igår eftermiddag och då läste jag att Aftonbladets nöjesblad kommer att visa live från Hovet där eventet kommer att hållas.
Vill du läsa mer kan du Klicka här för att se TwilightSwedens inlägg från gårdagen!

Enligt nöjesbladet skulle livesändningen ha börjat 17.50, men än så länge får jag inte upp något..
Jag hoppas verkligen att det kommer fungera och att dem sänder från eventet, för det skulle vara ganska kul att se på tycker jag! :p

Gå bara in på Aftonbladet's nöjesblad och klicka på Breaking Dawn-loggan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0