Sov gott!

Once again - ber om ursäkt för dålig update.
Det blev lite ändrade planer, vi ska få träffa lilla Benjamin imorgon istället :) jag, mamma, pappa, min syster och hennes barn och kanske några fler.
Så idag ägnade jag dagen åt att promenera med hunden, städa på övervåningen, spela lite fiol, och så det bästa - kollade en massa youtube-klipp. Kan allvarligt talat sitta hela dagarna och bara kolla runt på allt möjligt. Idag blev det t.ex. många intervjuer från olika slags talkshow's. Så roligt!
Men rätt som det var ringde telefonen och det var Linda som undrade om jag ville komma över och hjälpa till lite medan Daniel var på en utbildning. Och självklart ville jag det! Så det blev lite mys med lillpojken ändå :)
Sen när Danne kom hem såg vi på "repris" av kvällens Modo-match.  

Nu tänkte jag se ett avsnitt av Jim's värld sen äre sova som gäller.
Good night, ses imorgon!


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack så mycket :)) Ja, dom borde verkligen fixa det där med bildkvalitén ;o

2011-10-14 @ 00:39:27
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0